Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint azok értékét. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.

A megrendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékeket, valamint azok mennyiségét, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Tovább a pénztárba” gombra. Áruházunkban a vásárláshoz nem szükséges regisztráció, illetve bejelentkezés.

Első lépésben adja meg az átvevő, megrendelő adatait.

  • név
  • telefonszám
  • e-mail cím (a rendszer erre a címre fogja küldeni a megrendeléssel kapcsolatos értesítő üzeneteket)

Második lépésben adja meg a számlázási adatokat:

  • számlázási név
  • cím (irányítószám, település, utca, házszám)
  • cég vagy jogi személy esetén adószám

Harmadik lépésben adja meg a szállítási adatokat.

  • szállítási cím (irányítószám, település, utca, házszám)

Negyedik lépésben válasszon ki egy szállítási módot

Ötödik lépésben válasszon ki egy fizetési módot

Amennyiben minden beírt adatot megfelelőnek talál, kattintson egyszer a „Megrendelés elküldése.” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes , illetve kedvezménnyel csökkentett árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése,  illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik. 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszajelzés, értesítés

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, majd értesítjük a rendelés feldolgozásának kezdetekor, végül a várható szállítási időpontról, illetve átvételi időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az oldalunkon található telefonszámot munkanapokon 09-17 óra között.

Fizetési módok

Webáruházunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre, vagy banki átutalásra.

Szállítási módok, díjak

A szállítással kapcsolatos információkat megtalálhatja a https://timcsyfashion.hu/fizetes-es-szallitas oldalon.

A szállítástól való elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

Áruvisszavétel

Továbbértékesítésre alkalmas, folyamatosan készletezett terméket áll módunkban visszáruként befogadni. (Sértetlen, foltmentes, tiszta). A visszaszállítás teljes költsége a Vevőt terheli.

Termék cseréje

Ha a termék valamilyen oknál fogva nem megfelelő és ez nem hibás teljesítésből ered, a vásárló kérheti a termék cseréjét is. Ennek teljes költsége a vásárlót terheli. A cserét kérvényezni írásban lehet megtenni. A csereigényt a kézhezvételtől számított 14 napon belül tudjuk elfogadni használatlan, eredeti állapotú és csomagolású, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotú termék esetén.

Elállási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog a fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Szolgáltató a termék visszaérkezését / vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

Egyedi igény alapján rendelt, színre kevert, nem készletezett, külföldről behozott, más gyártótól beszerzett, vagy a készletezési szint kétszeresét elérő mennyiségű anyagokat nem áll módunkban visszavenni, az elállási jog nem érvényesíthető.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 3 munkanapon belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és / vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az "Elérhetőségek" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Reklamáció

A vásárló részéről felmerülő reklamáció esetén a reklamáció benyújtása mindíg írásban történhet. Az áru átvételekor a terméket ellenőrizni kell, és amennyiben az nem megfelelő, vagy sérült, ezt szállítólevélen rögzíteni kell.

Áruvisszavétel jogcímei

Az áruvisszavétel történhet hibás rendelés, vagy minőségi reklamáció alapján.

A reklamáció tartalmazza:

  • a kifogásolt áru megnevezését, mennyiségét
  • a szállítólevél számát
  • a probléma konkrét megnevezését, leírását

Árucsere módja és feltételei

Hibás rendelés esetén a Vevő élhet az elállási jogával, vagy kérheti az áru cseréjét, de ebben az esetben a visszaszállítás és a csere költsége a Vevőt terheli. 

A vásárló kártalanítása

Amennyiben a termék gyártási vagy minőségi hibás, úgy  termékben vagy pénzben kártalanítja a vásárlót. Ebben az esetben a vásárlót külön költség nem terheli. A pénzbeli kártalanítást a webáruház intézi, cseretermék kiszállítását előre egyeztetett, közölt időpontban.