A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint azok értékét. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.
A megrendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékeket, valamint azok mennyiségét, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Tovább a pénztárba” gombra. Áruházunkban a vásárláshoz nem szükséges regisztráció, illetve bejelentkezés.
Első lépésben adja meg az átvevő, megrendelő adatait.
- név
- telefonszám
- e-mail cím (a rendszer erre a címre fogja küldeni a megrendeléssel kapcsolatos értesítő üzeneteket)
Második lépésben adja meg a számlázási adatokat:
- számlázási név
- cím (irányítószám, település, utca, házszám)
- cég vagy jogi személy esetén adószám
Harmadik lépésben adja meg a szállítási adatokat.
- szállítási cím (irányítószám, település, utca, házszám)
Negyedik lépésben válasszon ki egy szállítási módot
Ötödik lépésben válasszon ki egy fizetési módot
Amennyiben minden beírt adatot megfelelőnek talál, kattintson egyszer a „Megrendelés elküldése.” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes , illetve kedvezménnyel csökkentett árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszajelzés, értesítés
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, majd értesítjük a rendelés feldolgozásának kezdetekor, végül a várható szállítási időpontról, illetve átvételi időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az oldalunkon található telefonszámot munkanapokon 09-17 óra között.
Fizetési módok
Webáruházunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre, vagy banki átutalásra.
Szállítási módok, díjak
A szállítással kapcsolatos információkat megtalálhatja a https://timcsyfashion.hu/fizetes-es-szallitas oldalon.
A szállítástól való elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
Áruvisszavétel
Továbbértékesítésre alkalmas, folyamatosan készletezett terméket áll módunkban visszáruként befogadni. (Sértetlen, foltmentes, tiszta). A visszaszállítás teljes költsége a Vevőt terheli.
Termék cseréje
Ha a termék valamilyen oknál fogva nem megfelelő és ez nem hibás teljesítésből ered, a vásárló kérheti a termék cseréjét is. Ennek teljes költsége a vásárlót terheli. A cserét kérvényezni írásban lehet megtenni. A csereigényt a kézhezvételtől számított 14 napon belül tudjuk elfogadni használatlan, eredeti állapotú és csomagolású, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotú termék esetén.
Elállási jog
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Nem illeti meg az elállási jog a fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Szolgáltató a termék visszaérkezését / vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.
Egyedi igény alapján rendelt, színre kevert, nem készletezett, külföldről behozott, más gyártótól beszerzett, vagy a készletezési szint kétszeresét elérő mennyiségű anyagokat nem áll módunkban visszavenni, az elállási jog nem érvényesíthető.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 3 munkanapon belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és / vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az "Elérhetőségek" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
Reklamáció
A vásárló részéről felmerülő reklamáció esetén a reklamáció benyújtása mindíg írásban történhet. Az áru átvételekor a terméket ellenőrizni kell, és amennyiben az nem megfelelő, vagy sérült, ezt szállítólevélen rögzíteni kell.
Áruvisszavétel jogcímei
Az áruvisszavétel történhet hibás rendelés, vagy minőségi reklamáció alapján.
A reklamáció tartalmazza:
- a kifogásolt áru megnevezését, mennyiségét
- a szállítólevél számát
- a probléma konkrét megnevezését, leírását
Árucsere módja és feltételei
Hibás rendelés esetén a Vevő élhet az elállási jogával, vagy kérheti az áru cseréjét, de ebben az esetben a visszaszállítás és a csere költsége a Vevőt terheli.
A vásárló kártalanítása
Amennyiben a termék gyártási vagy minőségi hibás, úgy termékben vagy pénzben kártalanítja a vásárlót. Ebben az esetben a vásárlót külön költség nem terheli. A pénzbeli kártalanítást a webáruház intézi, cseretermék kiszállítását előre egyeztetett, közölt időpontban.